سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

94/1/26
10:9 ص

بررسی ویژگی های تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب 3

 

ویژگی های تبلت Galaxy Tab 3 T211


 

 

در آشفته بازار قیمت های مختف تبلت به سراغ تبلتی رفتیم که شاید کمتر کسی اسم آن را نشنیده باشد. این تبلت سامسونگ از سری تبلت های گلکسی تب 3 سامسونگ است که به خوش دستی و قیمت مناسب مشهور است.

باهم به سراغ بررسی مشخصات این تبلت می رویم تا شاید شما هم مانند دیگر علاقمندان به شرکت سامسونگ و محصولات آن نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

بهتر است در ابتدا نگاهی به ظاهر و طراحی این تبلت سامسونگ بیاندازیم،

اینتبلت از پلاستیک براقی ساخته شده است که در نگاه اول بسیار جذاب است. این پلاستیک از کیفیت بالایی برخودار است که به واسطه قیمت برآورد شده ی آن مناسب به نظر می رسد.

حاشیه ای فلزی و بسیار باریک دورتادور این قاب را دربرگرفته است که به زیبایی این تبلت کمک چشمگیری کرده است.

گلکسی تب 3 دارای صفحه نمایشی 7 اینچی به ابعاد 111.1 × 188 × 9.9 میلی متر و به وزن 306 گرم است.

تبلت T211 samsung

اندازه 7 اینچی برای تبلت، سایز بسیار مناسبی است زیرا به خوبی در دست و یا جیب کت جای می گیرید و فضای زیادی اشغال نخواهد کرد.

این نمایشگر از نوع TFT با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ با رزولوشن 600*1024 پیکسل است.

بااینکه شیشه صفحه نمایش براق است و نور را منعکس می‌نماید، اما برای کار باآن در شرایط نوری قوی و زیر نور مستقیم مشکل چندانی نخواهید داشت. در کل می توان عملکرد صفحه نمایش این تبلت را در زوایای و شرایط نوری مختلف مناسبدانست.

در پایین نمایشگر کلید فیزیکی Home و دو کلید جانبی لمسی شامل بازگشت و رابط میانبرها در بخش‌های مختلف قرار دارند. در طرف چپ پورت کارت حافظه  microSD و در قسمت پایین و شکاف اتصال سیم کارت دربخش بالایی وجود دارد.

در قسمت پایین پورت اتصال کابل Micro USB و دو اسپیکراستریو قرار گرفته است.

وحالا به قسمت اصلی و اجزای داخلی تبلت می رسیم، پردازش تبلت T211 سامسونگ به عهده پردازنده ی دو هسته ای ARM Cortex-A9 با سرعت پردازشی 1.2 گیگاهرتزاست.

این گلکسی تب سامسونگ در دو مدل حافظه داخلی 8 و 16 گیگابایتی به بازار عرضه شده است.

البته تا 32 گیگابایت حافظه جانبی قابل پشتیبانی است.

گلکسی تب 3 سامسونگ

سامسونگبا کم کردن کیفیت دوربین اصلی به 3 مگاپیکسل و دوربین جلو به 1.3 مگاپیکسل، به دو موفقیت در این تبلت دست پیدا کرده است، یکی حفظ خصوصیت دو دوربینه بودن تبلت و دیگری کاهش قیمت آن.

از نمونه پورتی که شاید کمتر کسی به فکر آن باشد، پورت مادون قرمز است.

بهترینقابلیت موجود در این تبلت سامسونگ وجود شیار سیم کارت به همراه قابلیت مکالمه است که آن را هم تبلت و هم گوشی تبدیل کرده است. همچنین از شبکه اینترنت پر سرعت 3جی نیز ساپورت می کند.

از حسگرهایی که میتوان در این تبلت نام برد، شتاب سنج، حسگر مجاورت Proximity، قطب نما و حسگر نور محیط است. اینها همگی نمونه هایی از حسگرهای کاربردی هستند که حتما نامشان را قبلا نیز شنیده اید.

این محصول از نسخه اندورید4.1.2 استفاده کرده است. سامسونگ رابط کاربری اختصاصی خود را نیز برروی این محصول قرار داده است که امکانات و ویجت های گوناگونی را در اختیارکاربر قرار می‌دهد.

یک باتری با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت در گلکسی تب 3 سامسونگ قرار داده شده است که قادر به پخش 108 ساعت موسیقی به صورت مداوم خواهد بود. کارکرد ترکیبی باتری آن هم 7 ساعت اینترنت از طریق شبکه  وای فای و یا تا 7 ساعت مشاهده فیلم  خواهد بود.

 از مزایای قابل شمارش برای این تبلت سامسونگ می توان به ؛

پردازشگر دو هسته ای

وجود شیار سیمکارت همراه با قابلیت مکالمه

ظاهری شیک و خوشدست

امکان افزایش فضای ذخیره سازی
قیمت بسیار مناسب و در حین حال بسیار کاربری

 

 

 منبع : نگاهی به ویژگیهای تبلت گلکسی تب T211

 


      نکاتی در...

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ